.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: سهم دانشگاه های مازندران در برنامه رشد بهره وری مشخص شود
استاندار مازندران خواستار مشخص شدن سهم دانشگاه های استان در برنامه بهره وری شد و گفت: 3.5 درصد رشد اقتصادی باید از طریق بهره وری محقق شود.

 به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته بهره وری با بیان اینکه مدیریت‌ها در دنیا دچار بحران شدند، افزود: برخی کشورهای در سال‌های قبل با شناخت دقیق گرایش مجموعه‌های مدیریتی را به علم بهره وری سوق دادند و خود را نجات دادند.

وی با تاکید براینکه ۳.۵ درصد رشد اقتصادی باید از طریق بهره وری صورت گیرد، افزود: این برنامه خط مشی محسوب می‌شود و همه باید به آن سمت سوق پیدا کنیم.

استاندار مازندران با اظهار اینکه دولت‌های باید در مسابقه جهانی بهره وری شرکت کنند و کشور را نجات دهند، گفت: متأسفانه در مازندران در سال جاری فقط دو جلسه کمیته بهره وری تشکیل شده است.

حسینی پور تشکیل کمیته‌های تخصصی را ذیل کمیته بهره وری برای اتخاذ تصمیمات لازم دانست و گفت: سهم رشد اقتصادی استان باید از طریق بهره وری به ۳.۵ درصد برسد و سهم دانشگاه‌ها در تحقق و رشد بهره وری باید روشن شود.

وی با اظهار اینکه سال‌های سال تلاش براین بود که ساحل در استان آزادسازی شود اما صورت نگرفت، گفت: باید سهم مدیریتی از جنبه‌های اقتداری مدنظر گیرد و برای دستگاه‌های دولتی در زمینه آزادسازی تکلیف ایجاد شود.

وی اقتصاد دریا و جنگل را برای استان مهم دانست و گفت: در حوزه کشاورزی ۱۲ درصد سبد غذایی کشور را با ۲.۵ درصد اراضی در اختیار داریم و اگر بهره وری ارتقا یابد این سهم تا ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.